post voor kanjers

post voor kanjers
post voor ernstig ziekke kindjes!

dinsdag 10 april 2012

goede avond allemaal,
ik ben lid van n site genaamd denk aan mij en daar hebben ze ook n rubriek ruilen.
nu werk ik af en toe ook met servetjes en heb die dus ter ruil gevraagd.
de meesten daan wisten niet dat je dat ook op kaartjes kon gebruiken en dus.....
heb ik nu n voetbalkaartje gemaakt! t oranje achtergrondje met de voetballen is dus gemaakt van servetten, leuk toch?? dus..... als jullie ns leuke servetjes met afbeelding voor me hebben hoor ik t graag!! groetjes en n heel fijne avond verder,
monique.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Wat een leuk idee zeg! Ik maakte vroeger ook kaarten met servetten en deed dit ook op vazen met Mod Podge, echt heel leuk! Ik heb er dus nog een heel hoop met verschillende printjes. Wij moeten de zolder toch eens opruimen, als ik ze gevonden heb zal ik wel even om je adres vragen om ze op te sturen. Ik doe er verder niet veel meer mee.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh nou dat zou geweldig zijn meis!!
      ik wacht in posietieve spanning.
      fijne avond verder,
      groetjes monique

      Verwijderen
    2. Hoi Monique,

      Heb ze gevonden hoor, heb 24 verschillende, van bloemen tot Disney en zelf eentje met laafjes :D. Als je even je adres naar sparklebeadz@hotmail.com mailt, zal ik ze versturen.

      Groetjes, Priskilla

      Verwijderen
  2. Die is echt heel leuk zeg!!!, je ziet niet dat het een servet is, je zal het van dichtbij vast wel zien / voelen...
    Welke lijm gebruik je???

    Groet crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik gebruik er dubbelzijdig aslan voor!
      en dan haal ik alle extra laagjes van t servet en dan plak ik dus t enkele laagje met t plaatje er voorzichtig op.

      Verwijderen
  3. Heb altijd heel veel leuke servetten en zal wij eens kijken voor je of er iets bij zit. Is trouwens leuk kaartje Moon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk tol,
      ik hoor t wel van je dan he?
      of zie t in mn post he?
      groetjes moontje.

      Verwijderen